Bilgisayar Kitapları

3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı PDF indir

3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı PDF indir, e-kitap sitemizde 3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı kitabı ile ilgili bilgi vereceğiz. Ali Murat Sümen tarafından kaleme alınan 3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı kitabı 282 sayfadan oluşup, Ciltsiz kapak olarak yayınlanmıştır. 3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı kitabını 9786054205905 numarası ile kontrolünü yapabilirsiniz. 3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı kitap özeti, 3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı pdf oku, 3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı yandex, Ali Murat Sümen e-kitap pdf, 3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı PDF Drive, 3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı Epub ile alakalı indirme linkleri makalemizde.

3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı PDF Oku

3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı Kısa Özet

Karakter modelleme konusu, katı modelleme ve mimari modelleme konularından biraz daha farklı süreçlere sahip; daha çok bilgi, gözlem ve birikim gerektiren bir konudur.

Bu eğitim setinde modelleme aşamaları anlatılan karakter modeli, fantastik kitap ve filmlerden tanıdığımız bir yaratık olan orc türündeki karakterlerin bir versiyonu olacaktır. Karaktoris adını verdiğimiz bu kişiliğin modelleme sürecinde, 3D Studio Max programının bunun yanında ZBrush, UVLayout, Photoshop, Topogun ve Crazy Bump programlarını da kullanılmaktadır.

3D Studio Max sahnesinde modellenen karakter modeli, ZBrush sahnesinde daha kapsamlı bir şekilde ayrıntılara, dokulara ve renklere sahip olduktan sonra, çalışmanın son hali yine 3D Studio Max sahnesi üzerinde tamamlanacaktır.

Bu eğitim setinde düşük poligonlu modellenen karakter modellerinin, nasıl yüksek poligonlara sahip detaylandırmalarının yapıldığını ve kaplama işlemleri için nasıl texture dosyaları hazırlandığını öğreneceksiniz.

Çalışmanın sonunda, animasyona hazır hale gelen bir karakter modeline sahip olacaksınız.

3 boyutlu tasarım programlarını kullanmaya alışık olan veya hiç bir tasarım programı ile çalışmamış olan, kısacası yediden yetmişe herkesin anlayabileceği biçimde hazırlanan eğitim seti ile konu ile ilgili tecrübe sahibi olsun veya olmasın herkes karakter modelleme sürecini sorunsuz bir biçimde öğrenebilecektir.

Kitap ve 22 saatlik video kaynaklarından yararlanarak çalışmalarınızı gerçekleştirirken, kaynaklar içinde bulunan örnek çalışma ve referans dosyaları ile kolay bir biçimde karakter modelleri tasarlayabilirsiniz.

Kitap ile birlikte verilen 3 DVD` içinde de hem eğitim videolarını hem de modelleme sürecine ait her bir adımın kaynak dosyasını bulacaksınız.

Başlıca Konu Başlıkları:

Karakter Modellemeye Genel Bakış
Karakter Modelleme Ortamının Hazırlanması
Gövdenin Modellenmesi
Bacak ve Ayakların Modellenmesi
Kol ve Ellerin Modellenmesi
Kafa ve Yüz Modellenmesi
Göz ve Kulak Modellenmesi
Ağız ve Dişlerin Modellenmesi
Zırh ve Kıyafet Modellenmesi
UVLayout ile Unwrap İşlemleri
ZBrush Arayüzü ve Sculpting Kavramı
Stroke, Brush ve Alpha Tipleri
Modelin Sculpting İçin Hazırlanması
Zırh Parçalarının Sculpting İşlemleri
Etek Sculpting ve Renklendirme İşlemleri
Gövde Sculpting İşlemleri
Yüz ve Kafanın Sculpting ve Renklendirme İşlemleri
Model Parçalarının Renklendirme İşlemleri
ZBrush ile Diffuse Map Bake İşlemleri
Topogun ile Normal Map Bake İşlemleri
Texture Parçalarının Birleştirilmesi
Material Kaplama İşlemleri
CrazyBUmp ile Specular Map Düzenleme İşlemleri
ZBrush Render İşlemleri
3D Studio Max Render İşlemleri

Set İçerisinde Anlatılan Programlar

3D Studio Max
ZBrush
Photoshop
UVLayout
Topogun
CrazyBump

3D Studio Max Karakter Modelleme ve Dokulandırma Renkli Baskı PdF indirmek için Tıklayın

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu