Android Studio İle Programlama PDF indir
Android Studio İle Programlama PDF indir, e-kitap sitemizde Android Studio İle Programlama kitabı ile ilgili bilgi vereceğiz. Aysan Ethem Narman tarafından kaleme alınan Android Studio İle Programlama kitabı 640 sayfadan oluşup, Ciltsiz kapak olarak yayınlanmıştır. Android Studio İle Programlama kitabını 9786055201074 numarası ile kontrolünü yapabilirsiniz. Android Studio İle Programlama kitap özeti, Android Studio İle Programlama pdf oku, Android Studio İle Programlama yandex, Aysan Ethem Narman e-kitap pdf, Android Studio İle Programlama PDF Drive, Android Studio İle Programlama Epub ile alakalı indirme linkleri makalemizde.
Android Studio İle Programlama PDF Oku
Android Studio İle Programlama Kısa Özet
Android Studio ile güncellenen bu kitap, piyasadaki Android kitaplarıyla kıyaslandığı zaman başlangıç düzeysi ile uzman düzeysi içinde kalan bir konumda yer alır. Giriş düzeysindeki kitaplar mantık olarak bol, basit ve kısa örnekler üzerinden okuyucuları uygulama daha da ilerletmeye aşina hale getirmeyi amaçlar. Uzman düzeysindeki kitaplar da genelde oturup baştan sona okuyacağınız kaynaklar olmaktan çok, temel düzeyde Android uygulama geliştirme bilgisine sahipseniz, belli konularda ayrıntılı bilgi bulmak için referans olarak, ihtiyaç duydukça kullanabileceğiniz kaynaklardır.
Kitabın amacı; giriş düzeysi ile uzman düzeysi içinde bir kaynak sunmaktır. Her bir bölümde Android mimarisi ile alakalı ayrıntılı bilgiler bulacaksınız. Ayrıca, öğrendiğiniz her bir kavramı, konu anlatımları içinde bulunan çalışır durumdaki projeler yardımıyla pekiştirebileceksiniz. Diğer kaynakların birçoğundan farklı olarak, her bir bölümün sonunda kitap boyunca sıra sıra geliştireceğimiz bir proje ile alakalı kısımlar bulacaksınız. Bölümlerde anlattığımız ve örnekler üzerinde somutlaştırdığımız kavramları, bu çalışmada daha büyük bir çerçevede görecek ve her bölümde, sonunda yeni özellikler katarak gerçek bir projenin geliştirilme aşamalarını daha net anlayacaksınız.
Temel nesne tabanlı programlama prensiplerine hakimseniz, bu kitabı tercih ederek Android uygulama geliştirme dünyasına adım atabilirsiniz. Daha önceden Android mimarisi ile bilgi edindiyseniz, yine öğrendiklerinizi bu kitap yardımıyla pekiştirebilirsiniz.
Kitapta anlatılan proje genelde şunları içermektedir:
Kim Nerede, kitabın ilerleyişi boyunca sıra sıra geliştireceğimiz bir projedir. Bu çalışmadaki amacımız; anlattığımız kavramları büyük çapta bir uygulamada nasıl kullanabileceğinizi göstermektir.
Kim Nerede projesi 4 ana bölümden meydana gelir.
• Profil ekranında kendinize ait bir profil oluşturabilecek, profil fotoğrafı çekebilecek ve kaydedebileceksiniz.
• Ayarlar ekranında uygulamanın kullanımı ile alakalı tercihlerinizi belirleyebileceksiniz.
• Kimler ekranında yeni arkadaşlar ilave edip mevcut dostlarınızı listeleyebileceksiniz.
• En son Harita ekranında da dostlarınızın konumlarını ve kendi konumunuzu harita üzerinde görebileceksiniz.
Bu 4 ana ekran, arkaplanda çalışan servisler ve internet üzerinde bir sunucuda yürütülen script’ler aracılığıyla, kitapta anlattığımız konuların tamamını bu çalışmada işlemeye çalıştık. Ayrıca, çalışmada kitabın ilerleyen bölümlerinde de dile getirdiğimiz gibi bazı kasıtlı noksanlıkler bırakarak, bunları sizin geliştirmenize olanak sağladık ve noksanlıkleri giderebilmeniz için yol gösterdik.
Kitap ile birlikte verilen CD içinde bulunan görsel eğitim videoları ve projeye ait kaynak kodlar da Android ile programlamayı ve proje yönetim sürecini daha iyi anlamanıza yol gösterecektır.
Kitapta bulunan başlıca konu başlıkları şunlardan oluşmaktadır:
• Android’le Beraber Gelen Yerel Uygulamalar
• Dalvik Virtual Machine
• Android Studio
• İlk Android Uygulamanız ve SDK Kurulumu
• Temel Android Uygulama Elemanları
• Manifest Dosyası (AndroidManifest.xml)
• Aktiviteler ve Uygulama Hayat Döngüleri
• Uygulama Öncelikleri
• Resources
• Kim Nerede Projesi
• Giriş Ekranı
• Ana Ekran
• Harita Ekranı
• Kimler Ekranı
• Profil Ekranı
• Ayarlar Ekranı
• Proje Yapısı
• Arayüz Geliştirme
• Tanımsal Ekran Tasarımı
• Programatik Ekran Tasarımı
• View
• Layout
• Ortak View Bilhassari
• Menu
• Debug ve Loglama
• Fragment
• Intent Kavramı ve Yayın Algılayıcılar
• Adapter
• Dialog Fragment
• Intent Kavramı ve Kullanım Amaçları
• Activity – Intent İlişkisi
• Broadcast – Intent İlişkisi
• Preferences ve Dosya Yönetimi
• Durum Bilgisi Kaydetme
• Shared Preferences
• Preference Framework
• Preference Fragment
• Preference Header
• Dosya Yönetimi
• Ayarlar Ekranı
• Veritabanı Yönetimi ve Content Providers
• Veritabanı Yönetimi
• SQLite
• Cursor
• MIME Type
• Android Content Provider Uygulamaları
• Loader Kavramı
• Content Provider Oluşturma
• HTTP POST ve HTTP GET
• Arka Plan İşlemleri
• AsyncTask
• Alarmlar
• Konumlandırma ve Harita Yönetimi
• Location Provider Seçimi
• Konum – Adres Çevrimleri ve Geocoder Kavramı
• Google Maps Android API
• MyLocationOverlay
• Sensörler
• Hareket Sensörleri
• KonumSensörleri
• Çevresel Sensörler
• Uygulamayı Android Market’e Yükleme
• Yayına Hazırlama
• Gerekli Materyalleri Toplama
• Uygulama Konfigürasyonu
• Uygulamanın Derlenmesi
• Sunucuların Hazırlanması
• Test Süreci
• Yayınlama Süreci
• Publisher Hesabı Oluşturma
• Android Developer Console
• Uygulamadan Para Kazanma
• ve Daha Fazlası
Android Studio İle Programlama PdF indirmek için Tıklayın