Bilgisayar Kitapları

Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi PDF indir

Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi PDF indir, e-kitap sitemizde Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi kitabı ile ilgili bilgi vereceğiz. Tansu Kendirli tarafından kaleme alınan Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi kitabı 135 sayfadan oluşup, Ciltsiz kapak olarak yayınlanmıştır. Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi kitabını 9786052263419 numarası ile kontrolünü yapabilirsiniz. Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi kitap özeti, Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi pdf oku, Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi yandex, Tansu Kendirli e-kitap pdf, Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi PDF Drive, Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi Epub ile alakalı indirme linkleri makalemizde.

Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi PDF Oku

Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi Kısa Özet

Dijital Oyun Endüstrisi Dünya’yı değiştiriyor, dönüştürüyor. İnsanların günlük eğlence anlayışlarını, sosyal çevrelerini ve ilişkilerini, iletişim kurma şekilimizi dahi etkiliyor. İnsanlar Oyunlarla tanışıyor, dostluklarını ilerletiyor, takımlar kuruyor, birlikte zor görevlere ve maceralara yelken açıyorlar.

Bunu dil, din ırk sınırlaması olmadan yapıyorlar. Birlikte seyahat ettiğiniz bir başka insanı tanır gibi yeni dostlarınızı bu sürede tanıyorsunuz. Tek kişilik oyunlarla kendinizi dahi tanıyor ve kabiliyetlerini geliştiriyorsunuz.

Bunun yanı sıra oyun sektörü hazırlığı, üretimi, yayınlaması ve pazarlanması ile zahmetli, özel yetenek ve bilgi düzeyi gerektiren bir sektör.

Oyun Sektörüne nitelikli işgücünün, daha nitelikli programlarla sektöre kazandırılmasının hedeflenmesi çok mühim. Bu hususta çabaların aralıksız sürmesi gerekecek.
Oyun Endüstrisi Terminolojisi kitabının size bu yeni Dünyanın kapılarını açmasını ve kavramsal düzeyde anlamanız için yardımcı bulunacağını bekliyoruz.

Bu kitap Oyuncu olmanın dışında, oyun sektöründe bir kariyer planlıyorsanız size ufak bir pencereden de olsa bu sektörü tanımanız için yardımcı olabilir.

Bu kitabın hedef kitlesi oyun sektörünü daha yakında zamandan tanımak isteyen herkes. Öğrenciler, öğretmenler, farklı sektörlerde çalışan ve bu alana ilgi gösteren profesyoneller, aileler, medya çalışanları, kamu personelleri ve uzman kişilerı.

Ürün olarak dijital oyunlar bi hayli kapsamlı ve çeşitli disiplinlerden geliştirilen teknikler barındırır.

Aynı zamanda hem teknolojik gelişim boylamı, hem de platform çeşitliliği ve yeniliği enleminde enerjik ve değişkendir. Geliştiriciler için bu çeşitliliğin teknikleri ve terimlerine hâkimiyet çok mühimdir. Elinizdeki kitap kapsamlı olarak bu terimleri öğrenmeniz için etkili bir araçtır.
Mehmet Ecevit Gram Games

*Üniversitelerin istatistik ve mühendislik bölümlerinde okuyan, özellikle de *machine learning* ile de yakında zamandan alakalı olan gençlerin oyun sektöründe ilerleyen senelerda çok ciddi fark yaratabileceğine inanıyorum. Kendisinin ve oyunun kaderini de değiştirebilecek. Kavramlara ve terminolojiye hâkim olmak bu anlamda ilk basamak. Anlamaya ve üretmeye başlayın.* İbrahim Akman Founder/CEO Masomo Games

Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi PdF indirmek için Tıklayın

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu